Alla inlägg den 28 september 2012

Bloppis-annons
Av Marie - 28 september 2012 12:51

Köper dina ljusrester/ljusstumpar för att gjuta om till nya blockljus.


Betalar 40:- kilot.


Bor strax utanför Alunda men är oftast i Uppsala en gång i veckan iaf.

Hobby & Samlarprylar, Köpes - Uppsala (Uppsala län)
 
Av Marie - 28 september 2012 12:39

Hur länge bör en hundleksak hålla egentligen?


Mina hundar älskar pipande fåglar (en och annan höna har fåt sätta livet till   ) Så när jag hittade en pipleksak som såg ut och låt som en fågel på Coop så slog jag till.

Ett dygn senare så ligger det två batterier utanför att lekasaken är trasig. Och då har jag ganska snälla hundar mot leksaker, har ingen historik av att slakta eller tugga sönder. Denna leksaken var när jag kollade igenom den lite mer noga här hemma av en kvalitet som inte skulle klarat ett småbarns hantering   


Så här såg den ut efter ett dygn i detta huset.

 

Ovido - Quiz & Flashcards